25-05-2025, 17:09
knrm Medemblik
knrm Katwijk
knrm Katwijk
Nieuw gevonden kanalen
|
25-05-2025, 17:09
knrm Medemblik
knrm Katwijk
26-05-2025, 09:57
Hallo Nick,
Dank je voor de opgave van deze kanalen. Heel mooi dat KNRM Medemblik weer in de lucht is, deze was vervallen maar dus weer geactiveerd. KNRM Katwijk hebben we al in de database staan, dit kanaal is alleen actief bij acties. Met vriendelijke groet, The Jolly Joker ![]() ![]()
28-05-2025, 14:39
(Dit bericht is het laatst bewerkt op 28-05-2025, 14:42 door SemafoonWinkel.nl.)
Bij een ander forum gelezen en volledige bericht hierheen gekopieerd:
Deze week heb ik vier nieuwe Zello kanalen live gezet, ze zijn 24/7 actief: tt circuit radio scanner noord-nederland dmr tg91 nta net TT Circuit Radio betreft alle verkeer tussen racecontrol en de baanposten. Ter informatie er is bijna 365 dagen per jaar activiteit op de TT Baan, dus elke dag is daar genoeg te horen. Het wordt nog mooier als je ook de webcams van het TT-Circuit er bij aanzet, deze lopen namelijk zo'n 20 seconden achter. Hoor je op het Zello kanaal dat er een ongeval is (wat veelvuldig zo is), dan zie je 't 'live' op de webcam gebeuren. De webcams (6 stuks) van het TT Circuit vindt je hier: https://www.ttcircuit.com/the-race-track/live-cams Scanner Noord-Nederland betreft een scanner die alle repeaters in Noord-Nederland (Groningen/Friesland/Drenthe) laat horen, almede Luchthaven Eelde en zo nog wat frequenties. DMR TG91 laat TalkGroup 91 op DMR horen, de Wordwide Talkgroup, Engels gesproken NTA Net is het Nederlandstalig Amateur Net op 80 meter, frequentie 3.630 kHz. Elke dag om 18:30 start daar een ronde, meestal al vanaf 18:00 uur vooraf gegaan door een voorronde om de frequentie vrij te houden. Het kan zijn dat op andere tijdstippen andere actieve qso's op HF te beluisteren zijn. Laat maar weten of 't wat is.
Hallo Werner,
Om met dat laatste te beginnen: natuurlijk is dat wat! Dat zijn 4 mooie, ik ga ze gelijk toevoegen in de dBase en toevoegen in mijn Inrico T320! Ik heb ze alle 4 al gehoord. Grappig: NTA Net met op de tijden dat het Net niet actief is 'piraten' met het Nederlandse lied! --==[ ZelloSheet brengt vraag en antwoord bij elkaar! ]==--
28-05-2025, 21:30
Werner leuke kanalen ,altijd een verrijking dit Top!.
30-05-2025, 09:12
Scanner Frequenties Nederland
Van een Faceboekgroep gecopieerd: Beste deelnemers van deze groep. Naar aanleiding van het bericht van Arjan Langerak kwam ik op het idee om een Zello groep aan te maken met dezelfde naam als deze groep “Scanner Frequenties Nederland” Misschien leuk om via Zello over de gezamenlijke hobby te praten en eventuele ervaringen uit te wisselen. Frans Engelen
30-05-2025, 15:36
Daar ik zeer geïnteresseerd ben in alles wat met scanners te maken heeft, Scanner Frequenties Nederland, gelijk aan de Inrico toegevoegd!
Tnx voor het hier melden, Top!
30-05-2025, 16:56
En weer een gevonden op een ander forum:
Deze is ook nieuw: zello.com/beursbabbel Groeten, Gerry Peeters.
31-05-2025, 01:45
Die is inderdaad heel erg nieuw namelijk aangemaakt op 30 mei 2025!
Is een Belgisch kanaal en gaat zoals de naam al zegt over beurszaken. Ik kwam zelf ook wat tegen namelijk dat het kanaal EHGG/GRQ weer LIVE is. Hierop zijn een achttal frequenties van Groningen/Eelde Airport 24/24 te horen. Bedankt Werner! --==[ ZelloSheet brengt vraag en antwoord bij elkaar! ]==--
31-05-2025, 01:46
Die is inderdaad heel erg nieuw namelijk aangemaakt op 30 mei 2025!
Is een Belgisch kanaal en gaat zoals de naam al zegt over beurszaken. Bedankt Werner! Ik kwam zelf ook wat tegen namelijk dat het kanaal EHGG/GRQ weer LIVE is. Hierop zijn een achttal frequenties van Groningen/Eelde Airport 24/24 te horen. --==[ ZelloSheet brengt vraag en antwoord bij elkaar! ]==--
|
|