Gratis Zello bestand
Op de ZelloSheet website is een Download sectie aanwezig.
Hier zijn Zello V2.4 en V2.6 te downloaden. Dit zijn tevens ook de echt gratis versies.
Op internet zelf zijn het meestal de Zello Work versies.
Na het installeren wordt er om de netwerknaam en het wachtwoord gevraagd.
De Zello Work versies zullen na een korte tijd alleen nog als betaalversie werken.
De Zello versies V2.4 en V2.6 stellen deze vraag dus niet!

De bestanden voor je Telefoon en 'porto' kun je uit de app-store halen en installeren.

Ook V1.38 is daar te vinden. Deze specifieke versie is nodig om een Zello stream op te zetten met het R1 interface
Dit interface is te koop bij onze Chinese vriend A.
--==[ ZelloSheet brengt vraag en antwoord bij elkaar! ]==--
Antwoord
Is er ook een voor de iphone ?
Antwoord
Heb je al op de app store gekeken?
ZELLO apparatuur: Anysecu 4G-W2pro | Inrico S200 | Hiroyasu HI-B8
Ontvangers: AOR AR-DV1 | UBCD160DN | BCT15X | FDM-S3 | NRD-535
Antennes: Wellbrook ALA1530LNP | 12mtr LW + Balun | AOR SA7000 | Mini Whipe | Air Omni UHF/VHF Base Antenne
Antwoord
Ja daar kan ik alleen een betaalde versie vinden
Antwoord
Heb geen ervaring met IOS dis kan je niet verder helpen.
Ik heb hier wel de 4.26 versie APK voor de Android maar die zal niet gaan werken op de IOS.

Ik vond nog wel dit artikel, misschien dat je hier wat verder mee komt.
https://support.zello.com/hc/en-us/artic...amily-free
ZELLO apparatuur: Anysecu 4G-W2pro | Inrico S200 | Hiroyasu HI-B8
Ontvangers: AOR AR-DV1 | UBCD160DN | BCT15X | FDM-S3 | NRD-535
Antennes: Wellbrook ALA1530LNP | 12mtr LW + Balun | AOR SA7000 | Mini Whipe | Air Omni UHF/VHF Base Antenne
Antwoord
Bedqnkt voor het mee denken ,ik was dat stukje ook al tegen gekomen
Antwoord
Lightbulb 
Grappig dat je de R1 vermeld, heb daar ook al vaker mee gespeeld maar laat ik het zo zeggen dat een stukje van mn geheugen ff niet meer zo lekker werkt helaas. 

Ik heb een Boafeng product met sticker VHF en merk Motolola, ook onder andere merken te vinden.

Maar wat het leuke is dat als je je Zello account erin hebt staan en automatisch naar 1 groep of persoon laat gaan dan heb je 1 oranje PTT knop voor Zello en een zwarte voor verrassend VHF en UHF mocht hij iets op die kanalen ontvangen kan hij die zo in je Zello account live gooien.

Als je bij de haven woont kwestie van leuk antennetje op je schoorsteen en een 5v adapter en je kunt als je het een beetje promoot toch een leuke groep aan volgers in de binnensteden opleveren.
Antwoord

Ga naar locatie: