Net nieuw op het forum
Hoi, ik wil me graag aan jullie voorstellen. 

In het begin van de jaren 80 was ik veel bezig met de 27 MC en ook met kristalscanners. Een paar jaar terug heb ik de hobby wat betreft kristalscanners weer opgepakt. Ik heb er hier ondertussen vijf staan. Dat spelen met kristallen blijft leuk! Computerscanners interesseren mij niet. 

Helaas kun je op het platteland in ZO-Drenthe eigenlijk alleen maar de luchtvaartband ontvangen. Boudewijn wees mij op Zello en met hulp van zijn tips en ook van Semafoonwinkel is het me nu gelukt om Zello werkend te krijgen op mijn iPhone. Helemaal leuk om zo te luisteren naar de verschillende maritieme kanalen. Ik hoop hier van jullie verder te leren en ga verder zelf ook onderzoeken wat er nog meer te beluisteren valt.
Antwoord
Welkom!
Zelf heb ik Zello ook pas ontdekt, het is erg leuk!
Zit je ook nog in de lucht met CB, PMR446 of zo?

Gr., Johan
Antwoord
Dankjewel! En nee, op het gebied van 27 MC doe ik sinds halverwege de jaren 90 helemaal niets meer. Ik heb nog wel een paar Kaiser-bakkies in de kast staan. Maar ik geloof niet dat ik nog ergens een antenne heb liggen.
Antwoord
Welkom hier op het Forum.
En zoals Boudewijn je al vertelde is Zello zeker in de rustige regio's een hele mooie aanvulling op de hobby.
ZELLO apparatuur: Anysecu 4G-W2pro | Inrico S200 | Hiroyasu HI-B8
Ontvangers: AOR AR-DV1 | UBC125XLTC | BCT15X | FDM-S3 | NRD-535
Antennes: Wellbrook ALA1530LNP | AOR SA7000 | Air Omni UHF/VHF Base Antenne | DQ70-000E dubbele quad voor 70cm
Antwoord
Hoi Noordzee, welkom. Leuk om te horen dat het gelukt is.

Grt. Werner.
Antwoord
Welkom !
Antwoord

Ga naar locatie: