Onderwerpen: 8
Reputatie:
0
Voor dit kanaal wordt een wachtwoord gevraagd...
Onderwerpen: 63
Reputatie:
1
Allereerst bedankt voor je reactie!
Dat klopt, het kanaal bestaat nog steeds maar er zit wel een wachtwoord*¹ op.
Het is denk ik ook niet heel zinvol om er lid van te worden. Tenzij je natuurlijk vloeiend Frans spreekt en men je toelaat.
Ik had dit kanaal 'op de plank' liggen voor het indrukwekkende verhaal en het geval er een keer geen kanaal aangemeld zou worden vanuit de forumleden.
Dat was nu overigens het geval. Daarbij hebben dit kanaal en de mensen erachter laten zien wat voor krachtig instrument of zelfs wapen Zello ook kan zijn!
*¹ Wachtwoorden worden door ZelloSheet niet uitgegeven. We gaan ervan uit dat de eigenaar vh kanaal hier ongetwijfeld een reden voor zal hebben. Toelating dmv een wachtwoord kan gevraagd worden op het betreffende kanaal dmv spraak, tekstbericht, pm aan de eigenaar etc.
--==[ ZelloSheet brengt vraag en antwoord bij elkaar! ]==--
Reputatie:
0
Ja, ok. Dan kun je beter een ander kanaal, kanaal van de maand maken die voor iedereen bereikbaar is zonder wachtwoord, of deze erbij vermelden.
Maak dan b.v. "zendamateurs cb en luisteramateurs" kanaal van de maand
Reputatie:
1
Hey Geert,
Dat is misschien ook een goeie maar het kanaal was net 4 uur in de lucht en de deadline al bijna daar.
Dan moet ik de eigenaar om toestemming vragen, vragen om tekst of zelf tekst schrijven, foto's vragen etc.
Vat het aub niet persoonlijk op, maar daarom vraag ik juist hier op het forum om voorstellen voor het kanaal vd maand aan te leveren. Dan kan ik wat voorwerk doen.
Hetzelfde kan ook op de website door een formulier in te vullen.
p.s. overigens weet ik zeker dat jouw stukje op de VERON website bijgedragen heeft - dat sinds het verschijnen daarvan - meerdere (vaak zendamateurs) lid geworden zijn van dit forum. Je bijdrage was dus een schot in de roos. Namens team ZelloSheet dank daarvoor!
Reputatie:
0
Dankjewel voor je bericht.
Ook ben ik benaderd door de UBA, de Belgische VERON, of ze mijn artikel ook mochten plaatsen. Natuurlijk heb ik daar positief op geantwoord en in novemder komt hun digitale blad ook weer uit en wordt het artikel net als bij de VERON geplaatst op de website.
Reputatie:
1
OK, dat is top zeg!
Laat even weten als je de exacte datum weet.
Mooi stukje huisvlijt toch maar weer!
Onderwerpen: 4
Reputatie:
0
Heb even kanaal "zendamateurs cb en luisteramateurs geopend wat denk je "Untrusted " ook lekker vriendelijk of niet ! ,
lijkt me niet de bedoeling of wel of is de standaard om alleen maar een bekende cq vriend toe te laten ?.
Reputatie:
0
Weet het niet exact, zou ergens eind november zijn.
Reputatie:
1
Ik was bezig het kanaal in de porto te zetten en werd direct trusted gemaakt.
Ik ga uit van gewoon een foutje Joop!
In de herhaling dan maar, is een leuk kanaal.