Hardstikke nieuw hier :-)
Goedemorgen allemaal,

Dan ben je 61 jaar en hoor je iets over Zello? Wat is dat dan? Toch maar even Johan van de Semafoonwinkel gevraagd of dit interessant voor mij is en ja hoor, app geinstalleerd en gelijk al enthousiast!
Na veel digitaal lezen eindelijk het forum gevonden en mij aangemeld, waarom? Omdat het mij superleuk lijkt om met andere in contact te komen en te luisteren naar bijvoorbeeld Volkel en andere vliegtuigen etc.

In het dagelijkse leven werk ik nog steeds en ben bezig met het verkopen van optische producten zoals verrekijkers etc. en also hobby motorrijden, luchtgeweer schieten en natuurlijk Zello :-)

Ik hoop een hoop bij te leren en misschien wel af te leren en ga nu eens kijken hoe ik precies kanalen kan opvragen.

Groet,
Rob
Antwoord
Hallo Rob,

Welkom hier en er valt genoeg te ontdekken voor deze tak van de hobby.
Smile  ZelloSheet forum - het beste en leukste forum dat er bestaat Smile
Antwoord
Hallo Rob,

Goeie keuze en... een mens is nooit te oud om te leren ?
Als je de diverse berichten doorleest kom je al diverse kanaalnamen tegen. Kijk ook op de website bij kanaal vd maand. Die kanalen hoef je dan niet meer aan te vragen.

Veel plezier op het forum en bij evt vragen is er veel kennis aanwezig. In ieder geval: veel Zelloplezier toegewenst ??
--==[ ZelloSheet brengt vraag en antwoord bij elkaar! ]==--
Antwoord
Welkom Rob, veel plezier op dit forum en met de nieuwe hobby ;-)
Antwoord
U heeft de juiste weg gevonden er zijn mensen die u echt verser kunnen helpen met de juiste spullen en advies
Antwoord

Ga naar locatie: