Anyseco 4G-W2
Photo 
Hallo allemaal,

Als basis set maak ik gebruik van de Anyseco G4-W2, een mooie basis bak.
De microfoon met met het krulsnoer heb ik, zoals je kunt zien, niet aangesloten.
Ik bedien hem gewoon op het scherm en heb hiervoor de PTT-knop anders geconfigureerd.
Verder maak ik ook gebruik van de app "Screen On".
Met deze app kun je instellen dat het scherm niet moet uitschakelen. Een optie die ikzelf wel handig vindt.
Voorkomt dat ik steeds de zellobak even wakker moet maken en ik zie ook meteen of hij wel of niet is ingeschakeld.

Hebben jullie nog mooie tips, ik hoor het graag.

73, Pieter

ZELLO apparatuur: Anysecu 4G-W2pro | Inrico S200 | Hiroyasu HI-B8
Ontvangers: AOR AR-DV1 | UBC125XLTC | BCT15X | FDM-S3 | NRD-535
Antennes: Wellbrook ALA1530LNP | AOR SA7000 | Air Omni UHF/VHF Base Antenne | DQ70-000E dubbele quad voor 70cm
Antwoord
Photo 
Ik gebruik deze ook op kantoor en in de werkbus.
Met draadloze Bluetooth speaker-mic. Werkt ook ideaal.
[Afbeelding: real-ptt8.jpg]
Je kunt er ook een Bluetooth PTT knop op aansluiten, dan hoef je niet steeds je scherm aan te raken.
[Afbeelding: bt-mic-3.jpg]
Wanneer je aan een Kenwood KMC 90 tafelmike kunt komen (liggen vaak in de dump) heb ik nog wel ombouwtips om deze erop aan te sluiten.
(3G versie is net iets anders dan de 4G versie i.v.m. PTT contact maken).
[Afbeelding: Kenwood-KMC-9-1.jpg][Afbeelding: kantoor-1.jpg]
Antwoord
Staat op mijn verlanglijstje (heb hem inmiddels heel blij mee )
Antwoord
Heb de Anyseco 4G-W2 inmiddels in gebruik (ontdekken) mijn vraag aan jullie hoe regel ik het geluidsniveau (minimaal staat hij nog wat te hard vindt ik zelf )
bedankt alvast  Rolleyes .
hij heeft perfecte ontvangst moet ik zeggen en overdag genoeg te beluisteren (een aanrader )

groeten Joop.
Antwoord
Ik heb deze 4G-W2 niet, maar als ik naar de foto kijk lijkt de aan/uit knop wel gelijk een volume knop te zijn. Is het zo eenvoudig, of is de knop op de foto gewoon scheef gemonteerd?

Update;
Net snel op AliExpress gekeken en de aan/uit knop is inderdaad ook een volume knop
Als je alles onder controle hebt ga je niet snel genoeg
Antwoord
Photo 
Hallo Joop,

Als het goed gaat tref je hierbij de handleiding aan.

.pdf   4G-W2plusManual.pdf (Grootte: 349,77 KB / Aantal keer gedownload: 11)
Antennes: Wellbrook ALA1530LNP | AOR SA7000 | Air Omni UHF/VHF Base Antenne | DQ70-000E dubbele quad voor 70cm
Antwoord
JVDK en Pieter bedankt voor jullie berichtje ,het blijkt dat je op de touch screen rechtsonder individueel de sound (geluid) kunt regelen en dat is zeer prettig Wink 

even zelf achter gekomen daarbij many thanks voor je pdf.
Antwoord
Dat klopt. Dan stel je het volume voor dat kanaal in. 
Je vraag leek voor mij over het algemene volume te gaan.
Als je alles onder controle hebt ga je niet snel genoeg
Antwoord
Je kunt in Zello zelf ook nog een aantal volume regelingen instellen. Versterken mic ook.
Antwoord
(31-01-2025, 18:53)JvdK schreef: Dat klopt. Dan stel je het volume voor dat kanaal in. 
Je vraag leek voor mij over het algemene volume te gaan.

Je kunt daar nog meer mee instellen, ook het geluidsvolume van individuele gebruikers.
En dat is heel handig, de een heeft het volume zacht en de andere hard, kun je mooi gelijk trekken.
Maar dat is wel ff een klusje waar je niet zomaar mee klaar bent.
Maar als het werkt heb je er wel veel profijt van.
Antwoord

Ga naar locatie: