Onderwerpen: 8
Reputatie:
0
Beste amateurs,
Hebben jullie voorstellen of ideeën om Zello nog bekende te maken/ uit te dragen en ook deze website van ZelloSheet. Zelf heb ik een artikel geschreven voor de VERON en het blad voor de Belgische amateurs wat in beide gevallen geplaatst is/wordt.
Misschien hebben jullie hierin ook voorstellen?
73, Geert PA0GKE
Onderwerpen: 64
Reputatie:
1
Hallo Geert,
Ik denk dat jijzelf op dit moment onze grootste reclame bent!
Door je stuk in het VERON blad en in CQ-QSO het blad van de Belgische zendamateurs.
Namens team ZelloSheet dank daarvoor!
Je stukje in het VERON blad heeft hier zeker nieuwe leden aangebracht.
Dit was duidelijk te zien aan de divers calls die binnen kwamen.
Zou mooi zijn als dit uit België ook het geval zou kunnen zijn.
Zag dat CQ-QSO niet openbaar is.
Er komen in België ook steeds meer Zello kanalen bij.
Zeer recent is kanaal: Oost-Vlaanderen van eigenaar Dik.
Naam vh kanaal is gelijk de provincienaam en is een Nederlandstalig chatkanaal.
Iedereen kan dit kanaal nu toevoegen en... maak ook eens een praatje daar.
Mooi ook jouw oproep naar de andere amateurs/leden om te vragen of zij ideeën daarover hebben.
Ik weet er iig wel één: komt iemand op een Zello gerelateerde website, forum of FB pagina?
Verwijs naar ZelloSheet zo mogelijk met de url.
Mond op mond reclame is de beste reclame die er is en dat is wat Geert gedaan heeft!
--==[ ZelloSheet brengt vraag en antwoord bij elkaar! ]==--
Reputatie:
0
Dankjewel voor je mooie woorden! Ja het is leuk om mensen te enthousiasmeren om ook gebruik te maken van Zello. Er vinden al heel veel discussies plaats, dat maakt het alleen maar leuker. Ook apart dat het op Zello-breed drukker is dan op de 2m en 70cm banden. Dit geeft wel te kennen.
Ook leuk de combinatie Zello gebruikers België en Nederland met al hun kanalen.
Ik blijft Zello en deze website ook promoten bij mensen die in communiceren geïnteresseerd zijn.
Reputatie:
0
Een schot in de roos, dit artikel op de VERON website. Het heeft mij benieuwd gemaakt naar Zello en alles wat ermee te maken heeft. Inmiddels heb ik leuke QSO's gehad en contacten gemaakt, met name op Zello Radio Benelux en Globe Talk. Wegens omstandigheden staat het daadwerkelijk werken met Zello even op een laag pitje, maar dat terzijde.
Het bewust artikel heeft me over de streep getrokken en een " Zello addict" van me gemaakt. Met een 2dehands Hiroyasu B8 de wereld rond, hoe mooi is dat!
Intussen nog mijn eigen kanaal aangemaakt: Dutch Global Radio Network. Alle redenen dus om hier lekker mee door te gaan!
Geert, dank je hiervoor!
Fijn weekend allemaal!
73 Johan ZRB172 PA25027