Welkom nieuwe gebruikers
Allereerst wil ik bij namens het hele team alle nieuwe leden van dit forum van harte welkom heten! 
In een korte tijd hebben zich 39 nieuwe leden aangemeld en ook op de website loopt het hard.
We zijn blij dat de interesse zo "groot" is. Vervolgens betekent het dat ZelloSheet en het ZelloSheet Forum in een behoefte voorzien.
Natuurlijk kan dit alleen leiden tot een succes met jullie inbreng, enthousiasme en ideeën. 
Nogmaals veel (hobby)plezier op het forum en de website!
--==[ ZelloSheet brengt vraag en antwoord bij elkaar! ]==--
Antwoord
Goedemiddag Administrator, Moderators.

De vraag is al eerder gesteld maar ik heb nog geen antwoord gezien: gebruik je voor de Website dezelfde inlog gegevens als voor het forum, of het je verschillende inlog gegevens nodig?

Ik kan in ieder geval met geen mogelijkheid op de website inloggen. Ik zie wel een kanaal van de maand, en een nieuwsberichtje dat er al bijna 1800 kanalen in de database staan. De database zelf kan ik (nog) met geen mogelijkheid benaderen. 

mvg, Johan
Als je alles onder controle hebt ga je niet snel genoeg
Antwoord
(18-01-2025, 17:44)JvdK schreef: Goedemiddag Administrator, Moderators.

De vraag is al eerder gesteld maar ik heb nog geen antwoord gezien: gebruik je voor de Website dezelfde inlog gegevens als voor het forum, of het je verschillende inlog gegevens nodig?

Ik kan in ieder geval met geen mogelijkheid op de website inloggen. Ik zie wel een kanaal van de maand, en een nieuwsberichtje dat er al bijna 1800 kanalen in de database staan. De database zelf kan ik (nog) met geen mogelijkheid benaderen. 

mvg, Johan

Goedemiddag Johan en alle andere leden van het Forum,

Hierbij een korte uitleg nav van jouw vraag en de eerder gestelde vraag.
Je kunt het Forum en de Website als 2 afzonderlijke platformen*1 zien.
Een gebruiker kan zich aanmelden bij de website of het forum of bij beiden.
De keuze is dus aan de gebruiker zelf.

ZelloSheet Website
Op de website registreer je jezelf door akkoord te gaan met de voorwaarden en wat gegevens in te vullen. That's it.

ZelloSheet Forum
Op het forum registreer je jezelf via de knop registreren en vult het e.e.a. aan gegevens in en klaar.

Waarom de tab inloggen?
We snappen dat deze tab inloggen op de website verwarring kan veroorzaken maar dit is een "wordpress dingetje" en...
die is later nodig om geregistreerde gebruikers toegang te verlenen tot bepaalde delen van de website.
Er hoeft dus (nog) niet ingelogd te worden!

Verschil website en forum
Op de Website ligt de focus op de Zello kanalen en de daaraan gekoppelde database.
De inhoud en de tabs zijn daar uiteraard op aangepast.
Het Forum is voor onderling contact, nieuwtjes, kennisuitwisseling, etc van Zello gerelateerde onderwerpen.

*1 Het was de bedoeling om binnen de wordpress omgeving een forum plugin te vinden. Maar geen enkele voldeed aan onze eisen.
De keuze is dan ook op dit forum gevallen. Hierdoor ontstonden er wel 2 platformen met beiden een eigen registratie.

Hopelijk heb ik een en ander kunnen verduidelijken en bedankt voor deze goede en terechte vraag!

Met vriendelijke groet,
Beheersteam ZelloSheet - The Jolly Joker
Antwoord

Ga naar locatie: