Even voorstellen
Hallo allemaal, Mezelf even voorstellen, ik ben Gé uit Purmerend en sinds 1977 gelicenseerd zendamateur. Vanaf het begin van Zello actief en heel veel gesprekken al gevoerd. Heel leuk en overal waar je ook ben heb je bereik. Ik merk ook dat het op Zello drukker is dan de reguliere repaters op 2 en 70. Ook kom je op Zello heel veel radioaamateurs tegen die voorheen op de amateur banden actief waren. Bovendien gaat het op Zello er heel gediciplineerd aan toe. Wat ook gemakkelijk is dat je vanuit je auto ook makkelijk kan communiceren. En altijd alles ruisvrij. Kortom, super tevreden met Zello!
Antwoord
(13-01-2025, 19:42)PA0GKE ZRB011 schreef: Hallo allemaal, Mezelf even voorstellen, ik ben Gé uit Purmerend en sinds 1977 gelicenseerd zendamateur. Vanaf het begin van Zello actief en heel veel gesprekken al gevoerd. Heel leuk en overal waar je ook ben heb je bereik. Ik merk ook dat het op Zello drukker is dan de reguliere repaters op 2 en 70. Ook kom je op Zello heel veel radioaamateurs tegen die voorheen op de amateur banden actief waren. Bovendien gaat het op Zello er heel gediciplineerd aan toe. Wat ook gemakkelijk is dat je vanuit je auto ook makkelijk kan communiceren. En altijd alles ruisvrij. Kortom, super tevreden met Zello!

Hallo Gé.
Welkom hier en leuk dat je je ook hebt voorgesteld.
Ook ik zit al jaren op Zello, helaas zijn heel veel kanalen verdwenen of stil en dat is best jammer.
Maar gelukkig willen ze ons via Zellosheet wat meer "verbinden" en helpen om ook dit deel van de hobby verder vorm te geven.
We zullen het toch met elkaar moeten doen en elkaar helpen.
Ik hoop dat dit een groot succes gaat worden.
Heb zelf ook een kanaal open staan BDXC heet die.

Groetjes uit Veenendaal, Pieter PA0033SWL
ZELLO apparatuur: Anysecu 4G-W2pro | Inrico S200 | Hiroyasu HI-B8
Ontvangers: AOR AR-DV1 | UBCD160DN | BCT15X | FDM-S3 | NRD-535
Antennes: Wellbrook ALA1530LNP | 12mtr LW + Balun | AOR SA7000 | Mini Whipe | Air Omni UHF/VHF Base Antenne
Antwoord
Goedenavond Gé,

Welkom hier op het forum.
We zijn nog maar net in de lucht, dat zul je al wel gemerkt hebben.
Er worden nog allerhande zaken op de achtergrond gefinetuned dus het zal nog niet helemaal vlekkeloos werken maar het begin is.

Groetjes van The Jolly Joker.
Smile  ZelloSheet forum - het beste en leukste forum dat er bestaat Smile
Antwoord
(13-01-2025, 19:57)Pieter schreef:
(13-01-2025, 19:42)PA0GKE ZRB011 schreef: Hallo allemaal, Mezelf even voorstellen, ik ben Gé uit Purmerend en sinds 1977 gelicenseerd zendamateur. Vanaf het begin van Zello actief en heel veel gesprekken al gevoerd. Heel leuk en overal waar je ook ben heb je bereik. Ik merk ook dat het op Zello drukker is dan de reguliere repaters op 2 en 70. Ook kom je op Zello heel veel radioaamateurs tegen die voorheen op de amateur banden actief waren. Bovendien gaat het op Zello er heel gediciplineerd aan toe. Wat ook gemakkelijk is dat je vanuit je auto ook makkelijk kan communiceren. En altijd alles ruisvrij. Kortom, super tevreden met Zello!

Hallo Gé.
Welkom hier en leuk dat je je ook hebt voorgesteld.
Ook ik zit al jaren op Zello, helaas zijn heel veel kanalen verdwenen of stil en dat is best jammer.
Maar gelukkig willen ze ons via Zellosheet wat meer "verbinden" en helpen om ook dit deel van de hobby verder vorm te geven.
We zullen het toch met elkaar moeten doen en elkaar helpen.
Ik hoop dat dit een groot succes gaat worden.
Heb zelf ook een kanaal open staan BDXC heet die.

Groetjes uit Veenendaal, Pieter PA0033SWL

Super Pieter, bedankt voor je bericht. Best leuk dit forum.

(13-01-2025, 20:00)The Jolly Joker schreef:

Goedenavond Gé,

Welkom hier op het forum.
We zijn nog maar net in de lucht, dat zul je al wel gemerkt hebben.
Er worden nog allerhande zaken op de achtergrond gefinetuned dus het zal nog niet helemaal vlekkeloos werken maar het begin is.

Groetjes van The Jolly Joker.
Bedankt voor je bericht! Ja ik snap dat het allemaal nog form moet krijgen. Spannend!
Antwoord

Ga naar locatie: