12-01-2025, 10:30
Hallo forumleden!
Mijn naam is Patrick en ben één van de moderators hier op het forum.
De Zello porto staat hier zo ongeveer de hele dag stand-by.
Zo kan ik overal contact houden met vrienden, mede hobbyisten en luisteren naar interessante kanalen.
Zello is voor mij dan ook een uitstekende aanvulling op mijn hobby's.
Hobby's zijn radio amateurisme in de ruimste zin van het woord.
Als beheerders, moderators hebben we besloten dat een zichzelf respecterende website niet zonder een forum kan en... voila! ZelloSheet Forum is geboren. Het mooie van een forum is dat er altijd wel iemand op internet rondzwerft die precies de kennis heeft waar een ander naar op zoek is en... andersom. Dat vind ik prachtig. Aan eenieder dus de schone taak om dit forum te vullen met vragen en kennis!
Mijn naam is Patrick en ben één van de moderators hier op het forum.
De Zello porto staat hier zo ongeveer de hele dag stand-by.
Zo kan ik overal contact houden met vrienden, mede hobbyisten en luisteren naar interessante kanalen.
Zello is voor mij dan ook een uitstekende aanvulling op mijn hobby's.
Hobby's zijn radio amateurisme in de ruimste zin van het woord.
Als beheerders, moderators hebben we besloten dat een zichzelf respecterende website niet zonder een forum kan en... voila! ZelloSheet Forum is geboren. Het mooie van een forum is dat er altijd wel iemand op internet rondzwerft die precies de kennis heeft waar een ander naar op zoek is en... andersom. Dat vind ik prachtig. Aan eenieder dus de schone taak om dit forum te vullen met vragen en kennis!
--==[ ZelloSheet brengt vraag en antwoord bij elkaar! ]==--