Even voorstellen
Photo 
Hallo allemaal,

Aangezien de beheerders het netjes vinden dat nieuwe leden zich voorstellen gaan we dat natuurlijk graag doen.
Het is ook wel zo netjes om je even voor te stellen aan de andere leden hier, vandaar deze aftrap.
Mijn naam is Pieter en ik woon in Veenendaal.
Al vanaf de 70er jaren actief als luisteramateur op met name de HF.
Daar kwam later de scanner bij en zo zijn we in de loop der jaren gaan uitbreiden.
De shack is nu niet alleen maar met analoge apparatuur gevuld maar ook het digitale begint zijn plaatsje te krijgen.
Ondertussen ben ik al jaren met Zelllo aan de slag, een mooie aanvulling op de luisterhobby.
Helaas is de zoekfunctie naar kanalen op Zello niet meer operationeel, de oorzaak hiervan zal denk ik duidelijk zijn na de bestorming van Capitool Hill in 2021.
Maar daarmee is voor niemand meer op een redelijk eenvoudige manier te achterhalen welke leuke en interessante kanalen er nog actief zijn.
Ik hoop dat deze website, waar dit forum onderdeel vanuit maakt, mag bijdragen in het vergroten van de interesse voor de luisterhobby.
Dat we maar veel informatie met elkaar mogen uitwisselen.

Een hartelijke groet,  Pieter
ZELLO apparatuur: Anysecu 4G-W2pro | Inrico S200 | Hiroyasu HI-B8
Ontvangers: AOR AR-DV1 | UBCD160DN | BCT15X | FDM-S3 | NRD-535
Antennes: Wellbrook ALA1530LNP | 12mtr LW + Balun | AOR SA7000 | Mini Whipe | Air Omni UHF/VHF Base Antenne
Antwoord

Ga naar locatie: