![]() |
|
Kanalen aanvragen is nu LIVE - Afdrukversie +- Zellosheet forum (https://forum.zellosheet.nl) +-- Forum: ZELLO kanalen (https://forum.zellosheet.nl/forumdisplay.php?fid=5) +--- Forum: ZelloSheet Database (https://forum.zellosheet.nl/forumdisplay.php?fid=7) +--- Topic: Kanalen aanvragen is nu LIVE (/showthread.php?tid=38) |
Kanalen aanvragen is nu LIVE - Patrick - 26-01-2025 Met gepaste trots kan team ZelloSheet melden dat zojuist de mogelijkheid om kanalen aan te vragen via de website LIVE is gegaan! Let op, je dient allereerst akkoord te gaan met de voorwaarden. Dit kan via de link in de HOME tab of de tab Kanalen aanvragen. Advies: Lees ook vooral even de info over de uitgifte van kanalen alvorens de aanvraag te doen. Dit is een live test en het kan natuurlijk altijd gebeuren dat er iets niet helemaal soepel verloopt. Laat het ons weten! p.s. de volgende stap is het vrijgeven van de mogelijkheid de kanalen waar je twijfels over hebt (bv of ze Live zijn) zelf te testen. Dit onderdeel verwachten we ook op korte termijn Live te kunnen zetten. Is getekend, Team ZelloSheet RE: Kanalen aanvragen is nu LIVE - JvdK - 26-01-2025 Hoi Patrick, Ik heb net een aanvraag ingediend en kreeg een melding dat de aanvraag ook verzonden is. Vanuit de gebruiker lijkt het te werken. Ik geef ook een reactie als ik een antwoord binnen heb. Gaan jullie ook nog iets van een cap-test met meerdere gebruikers op hetzelfde moment doen? Groet, Johan RE: Kanalen aanvragen is nu LIVE - joop - 26-01-2025 Hallo Patrick , dit is een mooi en goed bericht toch dat we nu kanalen kunnen aanvragen waar we echt interesse in hebben . ik wacht zelf nog met aanvragen want ik kreeg vanmorgen het goede bericht dat mijn Anyseco 4G-W2 onderweg is naar (Werner) SemafoonWinkel en afwachtende dit ik binnenkort aan de slag kan gaan . succes alvast groeten Joop. RE: Kanalen aanvragen is nu LIVE - JvdK - 26-01-2025 Aanvraag en behandeling van de aanvraag werkt goed. Er was een klein foutje opgetreden die snel onderkend werd. Mijn eerste ervaring met aanvraag en afwikkeling is erg positief Mvg, Johan RE: Kanalen aanvragen is nu LIVE - Patrick - 27-01-2025 Hallo Johan, Proficiat, je was de eerste aanvrager! Bedankt ook voor je reactie. We hebben je capaciteitsvraag even intern overlegd en besloten dat dat nu in ieder geval nog niet nodig is. En... inderdaad, door het voor het 'ecchie' te doen komen eventuele onvolkomenheden vanzelf boven drijven. Dat was ingecalculeerd en te verwachten, wordt morgen aangepast. Fijne avond RE: Kanalen aanvragen is nu LIVE - johan - 27-01-2025 Vanaf nu is het ook mogelijk welke kanalen en met welke aantallen deze aanwezig zijn te zien in de database. Dit zijn natuurlijk alleen de live kanalen. Het heeft niet zoveel zin om vervallen kanalen e.d. mee te tellen en ter beschikking te stellen aan de gebruikers. De link is te vinden onderaan de pagina "Kanalen aanvragen" op de website. Voor de website klik HIER RE: Kanalen aanvragen is nu LIVE - JvdK - 31-01-2025 Ik heb een vraagje m.b.t. het aanvragen van kanalen. Is het mogelijk om bij het aanvragen van kanalen aan te geven dat je alleen geïnteresseerd bent in de Nederlandse kanalen? Nu is het mogelijk dat je als antwoord op je aanvraag alleen buitenlandse Zello kanalen krijgt. Als je daar niet in geïnteresseerd bent is dat natuurlijk niet handig. RE: Kanalen aanvragen is nu LIVE - johan - 31-01-2025 Hallo Johan, Op dit moment is dat nog niet mogelijk. Ik heb me bij het programmeren vooral geconcentreerd op het foutloos uitgeven van de kanalen zonder dat er kanalen dubbel worden uitgegeven. Dat gaat nu goed. Of er in de toekomst een mogelijkheid komt om ook per land geselecteerd kan worden zullen we met het team moeten bespreken. Dat is nog wel een aardige uitdaging om dat in te passen in het huidige process. Ik ga er in ieder geval een notitie van maken om dit te bespreken in het team. Groet, Johan RE: Kanalen aanvragen is nu LIVE - johan - 01-02-2025 Hallo Johan, Ik ben vandaag bezig geweest om dit nu in te bouwen. In principe is dit nu aan te vragen via het formulier op de website. We hebben waar mogelijk ook kanalen onderverdeeld in provincies. Het is voor sommige kanalen niet te achterhalen dus die blijven gewoon onder NL vallen. De statistieken pagina is ook nog niet af maar de selectie zou wel moeten werken. Groet, Johjan RE: Kanalen aanvragen is nu LIVE - JvdK - 02-02-2025 Dank je!
|