![]() |
|
Wat zijn jullie favoriete Zello-kanalen? - Afdrukversie +- Zellosheet forum (https://forum.zellosheet.nl) +-- Forum: ZELLO kanalen (https://forum.zellosheet.nl/forumdisplay.php?fid=5) +--- Forum: Algemene vragen en opmerkingen (https://forum.zellosheet.nl/forumdisplay.php?fid=6) +--- Topic: Wat zijn jullie favoriete Zello-kanalen? (/showthread.php?tid=150) |
Wat zijn jullie favoriete Zello-kanalen? - Noordzee - 13-11-2025 Ik ben nu een kleine week aan het experimenteren met Zello. Op dit moment heb ik zo'n tien Zello-kanalen geprogrammeerd waar ik dan wisselend naar luister. Vaak naar een paar tegelijk. Eigenlijk net zoals je gewend bent op de scanner. Mijn voornaamste interesses zijn Marifoon en de Luchtvaartband. Maar nu mijn vraag aan jullie: Wat zijn jullie vijf favoriete Zello-kanalen? Welke kanalen moet ik zeker eens gaan uitproberen? RE: Wat zijn jullie favoriete Zello-kanalen? - PA25027 - 13-11-2025 Marifoon Ijmuiden, maar die heb je vast al!! RE: Wat zijn jullie favoriete Zello-kanalen? - Noordzee - 13-11-2025 Ja klopt, als eerste in mijn Zello gezet. Maar noem er rustig nog vijf. RE: Wat zijn jullie favoriete Zello-kanalen? - Pieter - 13-11-2025 Wat dacht je van: * Coastguard * Eems/Dollard Marine * Luisterstation (Let op, niet 24/7 actief) * Marifoon Scheveningen * Mill Air Volkel * Niezijl * Reddingskanaal * Sector Maarssen * Sector Westervoort * VC Brandaris Terschelling Nou heb je toch weer een hele serie. En je kunt ook gewoon kanalen aanvragen via de site. RE: Wat zijn jullie favoriete Zello-kanalen? - Pieter - 14-11-2025 Hallo Noordzee, Als we hier iets op het forum met elkaar delen zou ik het op prijs stellen als je anderen ook op het forum wijst. Ik zie dat je het lijstje van hierboven nu 1 op 1 in het Scannerforum hebt gepompt. Ik vindt dit heel erg jammer, en nee heeft totaal niets met copyright te maken maar wel met respect voor posters van berichten op dit forum. RE: Wat zijn jullie favoriete Zello-kanalen? - boudewijn - 16-11-2025 Een leuke vraag André, Je weet nooit waar andere gebruikers naar luisteren. De meeste van de genoemde kanalen zijn mij al bekend. Ik zou er in ieder geval nog 1 willen noemen. Deze staat ook in mijn favorietenlijstje nl: Humber Marine Ja, is Engelstalig maar veel op te horen ook reddingsacties. Humber ligt in het Noordoosten van de UK. Met name bij storm een heel interessant kanaal! Benieuwd wat anderen nog kunnen toevoegen. RE: Wat zijn jullie favoriete Zello-kanalen? - joop - 16-11-2025 14-11-2025, 17:49 Hallo Noordzee, Als we hier iets op het forum met elkaar delen zou ik het op prijs stellen als je anderen ook op het forum wijst. Ik zie dat je het lijstje van hierboven nu 1 op 1 in het Scannerforum hebt gepompt. Ik vindt dit heel erg jammer, en nee heeft totaal niets met copyright te maken maar wel met respect voor posters van berichten op dit forum. Helemaal mee eens ,Pieter heb toch al een tijdje het zware vermoeden dat er hier op ons Zello-kanaal personen zijn die zich anoniem (verschansen) en bepaalde info dumpen op "scannerforum" met niet eens de bron-informatie wat wel zo netje,s is toch . Daarom heb je dit even goed onder de aandacht verteld ,daarbij kijk en luister met respect naar elkaar groet Joop. RE: Wat zijn jullie favoriete Zello-kanalen? - Patrick - 16-11-2025 Beste forumleden, Het is in ieder geval een goeie vraag die mogelijk zelfs nieuwe kanalen had kunnen opleveren! Ik ken André via een andere hobby en weet dat dit zeker niet zijn intenties zijn om er op die manier mee om te gaan. Het punt om zo maar niet alles overal te delen en is gemaakt en duidelijk. Ik heb hem daarover gesproken. Deze deze thread wordt nu gesloten. |